رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری سارق حرفه‌ای تازه آزاد شده از زندان و کشف ۳۰ فقره سرقت منزل در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ فرج شجاعی رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سریالی منزل در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، مشخص شد سارقان در اوایل شب که شهروندان از منزل خود خارج می‌شوند با ورود به منازل اقدام به سرقت اموال کم حجم و با ارزش می‌کنند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، موفق شدند یک سارق سابقه دار که تازه از زندان آزاد شده بود را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس، به ۳۰ فقره سرقت منزل اقرار کرد، افزود: همه صحنه‌های سرقت بازسازی و تا کنون ۲۴ نفر از شکات شناسایی و تلاش برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس به شهروندان توصیه کرد: در صورت خروج از منزل و مسافرت طولانی، منازل خود را به افراد مورد اعتماد بخصوص همسایگان بسپارد و تا آنجا که امکان دارد آن را مجهز به آژیر و دوربین مدار بسته کنید.

انتهای پیام/چ

دستگیری سارق در شیراز

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.