مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری اصفهان از نصب 15 المان شهری در مناطق 15 گانه شهر با عنوان چهل ستون انقلاب خبر داد

موذنی مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری اصفهان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص  فضاسازی ایام فجر اظهار کرد: کمیته ای از حوزه‌ی روابط عمومی، حوزه فرهنگی و سازمان زیبا سازی تشکیل شد و تصمیماتی در خصوص زیبا سازی فضای شهری برای دهه‌ی فجر اتخاذ شد.

وی با اشاره به این تصمیمات عنوان کرد: سازمان زیبا سازی با توجه به وظیفه‌ای که دارد، در این ایام به نصب 15المان شهری در مناطق 15 گانه در شهر با عنوان چهل ستون انقلاب اقدام می‌کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در انقلاب اسلامی اقشار مختلفی از مردم حضور داشتند،بیان داشت: در این المان ها بیشتر از تصاویر مشاغل مختلفی که در پیروزی انقلاب سهیم بودند، استفاده شده است.

موذنی ادامه داد: طرح پنل پازلی نیز با توجه به مرکزیت میدان امام حسین(ع) در این میدان روبه روی ساختمان نقش جهان نصب می‌شود.

وی به مقارن بودن دهه‌ی فجر با ایام شهادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: مدیران شهرداری در فضاسازی شهری به موضوع حرمت گذاشتن به شهادت بانوی دوعالم اهتمام ورزیده و در مناطق مختلف شهر پرچم هایی متناسب با این ایام نصب شده است.

 

انتهای پیام/س

فضاسازی شهر در دهه‌ی فجر

برچسب ها: دهه فجر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.