در پی انتشار خبر درگذشت محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، آذری جهرمی وزیر ارتباطات پیام تسلیتی را در صفحه خود منتشر کرد.

آذری جهرمی درگذشت دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفت+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با انتشار خبر درگذشت محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و شهردار سابق تهران، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن انتشار پیامی در اینستاگرام خود، درگذشت این فعال سیاسی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

گفتنی است؛ محمدنبی حبیبی صبح امروز (سه‌شنبه) به علت ایست قلبی، درگذشت. وی پس از مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی، مسئولیت دبیرکلی حزب موتلفه اسلامی را عهده‌دار شده بود.

آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت:

" درگذشت ناگهانی مرد اخلاق و مجاهدت مرحوم محمد نبی حبیبی را به خانواده آن مرحوم، همرزمان و همه کسانی که در راه به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامی مجاهدت کردند تسلیت می‌گویم. شادروان حبیبی در مقطعی بعد از انقلاب مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی بود و از همکاران اسبق وزارت ارتباطات به شمار می‌آمد و اخیرا برای تکمیل تاریخ شفاهی این وزارتخانه در مقابل دوربین مرکز روابط عمومی قرار گرفته بود. روحش شاد و یادش گرامی باد "

آذری جهرمی درگذشت دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار