مدیرکل استاندارد کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای کیفی سازی محصولات تولیدی استان نیز، از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۱ مورد پروانه استاندارد برای واحد‌های تولیدی استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد کهگیلویه وبویراحمد در جلسه با سرپرست فرمانداری کهگیلویه به اهمیت رعایت استاندارد در کالا‌های تولیدی و مصرفی مردم اشاره کرد و گفت: اداره کل استاندارد استان  با هدف حفظ سلامت و رعایت حقوق مصرف کنندگان ۷۰۰ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی انجام داده که از این واحد‌ها ۴۳۰ مورد نمونه برداری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر کنترل واحد‌های تولیدی، واحد‌های عرضه نیز مورد بازرسی قرار می گیرند افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶ هزار مورد بازرسی از بازار عرضه استان صورت گرفته و کالا‌های غیر استانداردی که از واحد‌های تولیدی استان و یا سایر استان‌ها در بازار عرضه می شود  جمع آوری و امحا می شوند.

رحمتی هم چنین به دیگر اقدامات اداره استاندارد استان هم اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۲ هزار و ۵۰۰ مورد آزمون صحت عملکرد وسایل سنجش بازار از جمله ترازو‌ها و کم فروشی صورت گرفته و همچنین ۸۰۰ مورد آزمون نازل جایگاه‌های عرضه سوخت مایع از جمله گازوئیل، بنزین و نفت استان انجام شده است.

در پایان این جلسه الهام شهبازی پور به عنوان سرپرست اداره استاندارد شهرستان‌های کهکیلویه، چرام و لنده نیز معرفی شد.

انتهای پیام/غ

معرفی سرپرست اداره استاندارد کهگیلویه

برچسب ها: استاندارد ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.