معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۵۶ طرح در دهه فجر امسال

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از افتتاح و کلنگ زنی هزار و ۵۶ طرح در دهه فجر امسال در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:هزار و ۵۶ طرح در در دهه فجر امسال در استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود:از این تعداد هزار و ۳۱ طرح افتتاح و ۲۵ طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد.

علوی مقدم با بیان اینکه ۵۹۵ طرح در مناطق روستایی و ۴۶۱ طرح در مناطق شهری بهره برداری می‌شود، گفت: اعتبار این طرح‌ها بیش از ۴۸۷ میلیارد تومان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود: بیشترین طرح‌ها در شهرستان‌ های بیرجند با ۱۴۰ طرح، سربیشه ۱۱۳ طرح و طبس با ۱۰۸ طرح افتتاح می‌شود.

وی رویکرد اصلی در افتتاح طرح‌ها را اشتغالزایی و ماندگاری در روستا‌ها اعلام کرد و گفت: بهره برداری از طرح‌های گاز رسانی، آبرسانی به روستا‌های مرزی، تکمیل مجتمع‌های آبرسانی، ایجاد باجه‌های پست بانک و طرح‌های ورزشی کوچک از جمله مهمترین موضوعاتی است که در طرح‌های دهه فجر امسال به آن توجه شده است.

نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز به برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های نظام در بیرجند و سایر شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه در بیرجند شامل ۹ بخش و ۱۱۰ غرفه خواهد بود که از ۱۰ تا ۱۴ بهمن ماه صبح و عصر در محل نمایشگاه‌های بین المللی به روی علاقه‌مندان باز خواهد بود.

انتهای پیام/غ

افتتاح ۱۰۵۶ طرح با اعتبار ۴۸۷ میلیارد تومان در دهه فجر

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.