معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر گفت: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با سیل انجام شده است حجم آب افزایش یافته اما تاکنون مشکل حادی در خرمشهر وجود نداشته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عزیز ساعدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر گفت: با توجه به بارندگی اخیر و وقوع سیلاب در بالادست رودخانه کارون، ستاد مدیریت بحران در خرمشهر نیز تشکیل و در سه و چهار روز اخیر اقدامات پیشگیرانه انجام و دستورات لازم از سوی فرماندار برای تحت نظر گرفتن تمام جوانب تا زمان رفع کامل خطر صادر شده است.

وی محکم سازی سیل بندها و مسدود کردن پل شناور منیخ خرمشهر را از جمله اقدامات انجام شده برای پیشگیری از خطرات احتمالی سیل برشمرد و افزود: شرایط به صورت مستمر توسط دهیاران و بخشداران تحت نظر است آمادگی کامل برای اتفاقات احتمالی وجود دارد.

معاون سیاسی اجتماعی در ادامه با بیان اینکه افزایش حجم آب رودخانه های محدوده شهرستان در چند روز اخیر خسارتی به همراه نداشت، گفت: تا کنون هیچ گونه خسارت جانی، مالی به زمین های زارعی و منازل مسکونی در خرمشهر و روستاهای مجاور رودخانه در محدوده این شهرستان وارد نشده است.

ساعدی در پایان از مردم خواست در کنار ستاد بحران بوده و هرگونه مورد مشکوک به خطر را بلافاصله گزارش دهند و ابراز امیدواری کرد ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت دیگر این شرایط بحرانی بدون مشکل سپری شود.

انتهای پیام/ د

اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با سیل

برچسب ها: مدیریت بحران ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.