رئیس انجمن ورزشی دوچرخه سواری مدارس گفت: پس از تعطیلی ۱۰ ساله، انجمن دوچرخه سواری با حمایت فدراسیون و با هدف استعدادیابی راه اندازی شد.

عباسپور: انجمن دوچرخه سواری دانش آموزان با حمایت مسئولان راه انداری شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت تعطیلی چند ساله انجمن دوچرخه سواری دانش آوزی جلیل عباسپور رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان طی حکمی از سوی حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی به عنوان رئیس انجمن ورزشی دوچرخه سواری مدارس کشور منصوب شد.

جلیل عباسپور رئیس انجمن ورزشی دوچرخه سواری مدارس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تقریبا حدود ۱۰ سال است که انجمن دوچرخه سواری دانش آموزی کشور به طور کامل تعطیل شده و دلیل آن بحث منابع مالی و نبود داور و مربی در آموزش و پرورش بوده است. با حمایت‌های حمیدی از وزارت آموزش و پرورش، حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی و قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در طی نشست‌هایی که داشتند قرار بر این شد اعتبارات مسابقات تامین شود و کلاس‌های مربیگری و داوری برای مربیان تربیت بدنی کل کشور برگزار شود. این حمایت بزرگی برای دوچرخه سواری کشور محسوب می‌شود و می‌تواند در آینده منابع انسانی تیم‌های ملی را تامین کند. در طی این ۱۰ سال در بخش آموزشگاه هیچ طرح استعدادیابی دانش آموزی انجام نشده است.

او گفت: من در حال تنظیم برنامه‌های استعدادیابی دانش آموزی هستم. تا پیش از عید کلاس‌های مربیگری و داوری برای مربیان تربیت بدنی کل کشور برگزارمی شود. پس از آن مسابقات نواحی و استان‌ها را خواهیم داشت و در تابستان ۹۸ مسابقات قهرمانی کشور را پیش رو خواهیم داشت.

عباسپور افزود: طرح استعدادیابی دانش آموزان با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در تیم ملی است که با همت فدراسیون دوچرخه سواری و فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی انجام می‌شود. امیدوارم تمام مسئولانی که در حیطه توانشان هست در هدایت و حمایت این طرح کمک کنند.

او در پایان اظهار کرد: تجهیزات دوچرخه سواری بر روی گرایش بازیکنان برای ورود به دوچرخه سواری تاثیر اندکی دارد، اما اگر توجه کنید تقریبا تمام خانواده‌ها توانیی تهیه یک دوچرخه ساده برای فرزندانشان را دارند. در بخش استعدادیابی همان دوچرخه ساده کار دانش آموز را راه می‌اندازد و هدف ما اجرایی می‌شود. در ادامه باید توجه داشت که آن بازیکنی که به عنوان نفر برتر شناخته شده است باید از تجهیزات کامل دوچرخه سواری برخوردار باشد.


بیشتربخواند:

بودجه فدراسیون ورزشی دانش آموزی اعلام شد

سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی مشخص شد

اهداء دیپلم ویژه IOC به فارغ التحصیلان سومین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی


انتهای پیام/

اظهارات عباسپور درباره دوچرخه سواری مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار