رئیس  کمیته امداد رامسر گفت: ۳۹۲ نفر از مددجویان رامسر از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

پرویز سرایی رئیس کمیته امداد رامسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۳۹۲ نفر از مددجویان تحت حمایت در شهرستان رامسر  از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

وی افزود: آموزش رفتار‌های معنوی و مهارت‌های زندگی به خانواده‌ها جهت اصلاح سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده و خدمات مشاوره‌ای تحصیلی، شغلی و خانوادگی به صورت فردی و گروهی از مهم‌ترین موضوعاتی است که به مددجویان ارائه می‌شود.

سرایی گفت: ارائه دوره‌های آموزشی در ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد رامسر افزود: کارگاه‌های آموزشی با هدف تقویت سبک زندگی اسلامی ایرانی، سوق دادن خانواده‌ها و فرزندان آنان به فراگیری مهارت‌های زندگی و تحکیم بنیان خانواده با همکاریکمیته امداد برگزار می‌شود.

سرایی با بیان اینکه یکی از راهکار‌های اساسی این نهاد برای توانمندی خانواده‌ها ارائه آموزش‌های فردی و گروهی به مددجویان است، گفت: مسائل دینی و اعتقادی، بهداشت فردی و اجتماعی، اقتصاد در خانواده، سبک زندگی اسلامی و ایرانی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله مطالبی است که در این کارگاه‌های آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود.

رئیس کمیته امداد رامسر با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون برای ۲۴۷ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد رامسر خدمات مشاوره‌ای برگزار شد، افزود: مشاوره‌ها در بخش‌های مشاوره خانواده، تحصیلی، ازدواج، تربیت فرزند، مشاوره شغلی  ارائه شد.

انتهای پیام/ م

ارائه خدمات آموزش خانواده به مددجویان رامسری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار