معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: ۷ هزار و ۴۲۶ مددجوی مازندرانی از بیمه اجتماعی و بیمه روستاییان و عشایر بهره‌مند هستند.

محمد کوچکی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مجریان طرح‌های اشتغال و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند.

وی افزود: کمیته امداد حق بیمه برای مددجویان واجد شرایط را با هدف توانمند کردن و ایجاد امنیت شغلی و اجتماعی آن‌ها پرداخت می‌کند.


بیشتر بخوانید:  درآمد ۵۶ میلیون تومانی مددجویان مازندرانی از فروش فرش دستباف


 

کوچکی گفت: ۴ هزار و ۴۰۵ مددجو در مازندران از بیمه اجتماعی بهره‌مند بوده و ۳ هزار و ۲۱ مددجو بیمه روستاییان و عشایر هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران افزود: از ابتدای این طرح تاکنون ۱۷۸ خانوار مددجو به دنبال بیمه پرازی کمیته امداد، مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی شده و ماهیانه از کمیته امداد مستمری دریافت می‌کنند.

لازم به ذکر است؛ ۵۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال در ۹ ماه امسال به مددجویان تحت حمایت در مازندران پرداخت شد و این تسهیلات به منظور خودکفایی مددجویان و توانمندسازی آن‌ها پرداخت می‌شود.

۴۸ درصد اشتغال ایجادشده برای مددجویان کمیته امداد، مربوط به زنان مددجو بوده است.

انتهای پیام/ م

بیمه اجتماعی و بیمه روستاییان و عشایر برای ۷ هزار و ۴۲۶ مددجوی مازندرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.