مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : همایش ورزش، مردم، انقلاب در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برگزاری همایش فرهنگی، ورزشی مردم، ورزش و انقلاب در کرمانشاه خبر داد.

وی گفت : این همایش همزمان با ۱۲ بهمن آغازین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و طلیعه چهلمین سالگرد انقلاب در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد:در این همایش که شامل ۲ بخش خواهد بود ابتدا رژه موتورسواران و اتومبیلرانان، اسکیت و دوچرخه سواران و سوارکاران با حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمثال‌های مبارک امام خمینی (ره) در بلوار نوبهار از میدان مرکزی به سمت استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود:بخش دوم این‌همایش در استادیوم آزادی کرمانشاه انجام خواهد شد که شامل نمایش هنر‌های زیبای ورزشی در سالن شهید بهشتی و برخی ورزش‌های عمومی و همگانی و همچینن جشنواره پرواز بادبادک‌ها در زمین چمن استادیوم آزادی خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛ با اشاره به اینکه این همایش در روز جمعه ۱۲ بهمن ماه و از ساعت ۱۶ از میدان مرکزی آغاز خواهد شد اظهار کرد:در این برنامه‌ها تلاش می‌شود با مشارکت آحاد مردم نقش ورزش در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب متمایز‌تر از سال‌های قبل باشد.

وی در پایان از همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و پلیس راهنمایی و رانندگی در جهت برنامه‌های این دهه تشکر و قدردانی کرد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری نمایش هنر‌های زیبای ورزشی در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.