مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک از افتتاح هفت طرح کشاورزی و دامپروری در این شهرستان خبرداد.

افتتاح هفت طرح کشاورزی و دامپروری در شهربابکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فتوحیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: این طرح ها شامل یک طرح پسته فرآوری شده، یک طرح کود غنی شده، یک طرح بسته بندی آجیل،یک طرح پرورش گوسفند، دو طرح پرورش گاو شیری و یک طرح زهکشی اراضی با هزینه کرد بیش از42 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: سه طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی در این شهرستان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد.این طرح ها با هزینه کرد 22 میلیارد ریال اجرا شده که با افتتاح این طرح ها هزارتن پسته فرآوری شده و 400 تن پسته بسته بندی می شود و سالانه 500 تن کود غنی سازی می شود که با وجود این طرحها 16 شغل ایجاد می شود.

فتوحیان تصریح کرد: به میمنت چهلمین سال انقلاب اسلامی یک طرح پرورش گوسفند اصلاح شده با ظرفیت 350 راس و هزینه کرد 4 هزار و 700 میلیون ریال و دو طرح پرورش گاو شیری هر کدام با ظرفیت 30 راس و هزینه کرد 20 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح 6 شغل ایجاد می شود.

وی بیان داشت : در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی یک طرح زهکشی اراضی در سطح 300 هکتار با هزینه کرد اعتبار 11 ونیم میلیارد ریال که 10 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/س

 

هفت طرح کشاورزی و دامپروری در شهربابک افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار