مرکز توسعه نرم افزار‌های موبایلی زیر مجموعه مرکز کارآفرینی و نو آوری دانشگاه خلیج فارس تا کنون بیش از ۱۰ محصول ارائه کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دهقان عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه خلیج فارس گفت: در سه سال گذشته من به تنهایی فعالیت داشتم، اما اکنون شش ماه است که به همراه تیمی ۱۲ نفره در زمینه توسعه نرم افزار‌های موبایلی و بازی سازی برای دو سیستم عامل اندروید و ios کار می‌کنیم.

وی افزود: در این مرکز طرح‌هایی را که دانشجویان دارند تحلیل و بررسی می‌کنیم و تیم‌ها شروع به کد نویسی می‌کنند و پس ازساخت برنامه‌ها آن‌ها را برای فروش در معرض دید کاربران قرار می‌دهیم.

دهقان با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۱۰ محصول ارائه شده است، ادامه داد: از جمله این محصولات می‌توان به اذان پلاس، هایپر نیوز، حلول، بازی لودو ستار و دو اپلیکیشن آموزش زبان اشاره کرد که اَپ اذان پاس جزو ۵ اَپ برتر حوزه مذهبی شده است.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه امسال صد هزار دلار درآمد از راه تولید اپلیکیشن و بازی کسب کرده‌اند، تاکید کرد: پذیرای افراد مستعد که به صورت شخصی یا تیمی در زمینه تولید محصولات نرم افزاری کار می‌کنند، هستیم و از آن‌ها می‌خواهیم در صورت تمایل در این مرکز حضور یابند.

وی همچنین از افراد علاقه‌مند دعوت کرد در دوره‌های اندروید و ios مرکز بین المللی توسعه نرم افزار‌های موبایلی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/ک

مرکز بین المللی توسعه نرم افزار‌های موبایلی ۱۰۰ هزار دلار درآمد داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.