مسئول کانون خاتم الانبیاء(ص) مسجدالنبی(ص) اروندکنار برنامه های دهه مبارک فجر موزه دفاع مقدس نهر ابودگل را اعلام کرد.

حجت الاسلام هانی نصاری زاده مسئول کانون خاتم الانبیا(ص) مسجدالنبی(ص) اروندکناردر گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به مردم انقلابی ایران اسلامی ، به  شرح برنامه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در موزه دفاع مقدس پرداخت و گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ، در روز یکشنبه  14 بهمن ماه جاری مراسم جشن پیروزی انقلاب در موزه دفاع مقدس بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

وی  به اجرای برنامه های متنوع در این روز اشاره کرد و افزود: برنامه هایی از جمله ؛سخنرانی، سرود، شعر های انقلابی به زبان های فارسی و عربی ،اجرای مسابقات و بخش کلیپ های انقلابی،در موزه دفاع مقدس نهر ابودگل اروندکنار برگزار می شود.

مسئول کانون خاتم الانبیاء مسجدالنبی (ص) نهر ابودگل اروندکنار با اشاره به حضور فعالان مسجد  همگام با مردم اروندکنار در محل گلزار شهدای والفجر8 جهت تجدید بیعت با امام ،رهبری و شهدا در روز 12 بهمن ماه ،گفت:یکی از طرح هایی که در این مسجد اجرا می شود، طرح حفط قرآن کریم،تشکیل گروه سرود و تواشیح  می باشد که بر اساس این طرح ها تلاش کرده ایم با کلیه مدارس اطراف مسجد ارتباط برقرار کنیم، که در این راستا بسیاری از دانش آموزان برای اولین بار در مسجد حضور یافته اند و همین موضوع سبب جذب بیشتر نوجوانان و جوانان و فعالیت بیشتر آنها در مسجد گردیده است .

نصاری زاده ،تشکیل مدرسه فوتبال نوجوانان مسجد را یکی دیگر اقداماتی دانست که در این مسجد انجام شده است .

وی ادامه داد: مدرسه فوتبال نهاد مردمی مجمع قرآنی محبان اباصالح المهدی (عج) برای تکمیل اوقات فراغت  نوجوانان و جوانان منطقه برنامه ریزی و تشکیل شده است، که با اجرای برنامه های خاص و متنوع توانسته بسیاری از نوجوانان و جوانان را به  مسجد جذب نماید. 

نصاری زاده به فعالیت دیگر مسجد اشاره کرد و گفت:  این فعالیت ها شامل؛ برگزاری جشنواره مسابقات قرآن و عترت، دوره های کلاس های مهدویت، اخلاق، احکام ،طب اسلام و مشاوره در مسجد است .

اروندکنار در 40 کیلومتری شهرستان آبادان واقع شده است  و در واپسین ترین نقطه اروند رود به خلیج فارس قرار دارد مسجدالنبی (ص)  نیز در اروندکنار ، نهرابوچمبه ، نهر ابودگل واقع شده است.

انتهای پیام/ د

برنامه های دهه مبارک  فجر موزه دفاع مقدس

برچسب ها: دهه فجر ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.