استاندار کرمانشاه در آیین آغاز برنامه های دهه فجر گفت:امروز روز تجدید میثاق با آرمانهای شهدا ، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب توسط تک تک مسئولان کشور است.

آغاز برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی ایران امروز روز تجدید میثاق با آرمان های امام و شهداستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازوند استاندار کرمانشاه گفت : با توسل به بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه "(س" )با تمام توان همه با هم با افتخار و با نقش بر آب کردن تمام نقشه های شوم شیطان بزرگ و ایادی استکبار در مسیر اعتلای هر چه بیشتر انقلاب اسلامی حرکت می کنیم..

بازوند بیان کرد : محور دستاوردهای انقلاب " مردم" و دخیل بودن آنان در سرنوشت خودشان است.

وی افزود: ساخت و آبادانی و پیروزی کشور با اتکا به خود و با مشارکت مردم و با بهره گیری از ظرفیت بسیج مردمی از یادگارهای بزرگ امام انقلاب است..

استاندار کرمانشاه گفت: اقتدار امنیتی و نظامی کشور در دفاع از کیان و عزت خاک و ملت ایران امروز از افتخارات بزرگ ملت ایران اسلامی است.

وی افزود: " فرهنگ ایثار و شهادت" و " دفاع از حقوق محرومین " بعنوان پشتوانه اصلی انقلاب و نظام همواره از تاکیدها و اولویت های امام عزیزمان و رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی گفت: دستاوردهای بزرگ اقتصادی در زمینه های گوناگون نفت و گاز ، آب و کشاورزی ، صنعت ، سد سازی و... برای تبیین ساعتها و روزها وقت می خواهد.

بازوند گفت: ۱۰۰۸ پروژه قابل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی در حوزه عمرانی و ۱۴۱ پروژه قابل افتتاح در حوزه اقتصادی در دهه فجر امسال تقدیم مردم قدر شناس کرمانشاه می شود

وی ادامه داد:طبق تاکید رهبر معظم انقلاب، زلزله کرمانشاه به فضل خدای متعال توسط تمام مسئولان و خادمان استان به یک فرصت بزرگ برای استان تبدیل شد . به گونه ای از ۳۷۰۰۰ هزار واحدی که قرار بوده ساخته شود تا دیروز بیشتر از ۲۴۰۰۰ واحد آنها ساخته شده و این نهضت فرصت سازی کماکان ادامه دارد.

وی گفت: رشد نرخ بیکاری در کرمانشاه با وجود انباشت فراوان بیکاری در استان ، تقریبا متوقف شده و باید طبق برنامه در مسیر کاهش نرخ بیکاری قدم برداریم.

انتهای پیام/س

آغاز برنامه های دهه فجر در کرمانشاه

برچسب ها: دهه فجر 97 ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.