به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و ورود امام راحل (ره) به میهن اسلامی فرماندار خاتم پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و ورود امام راحل (ره) به میهن اسلامی فرماندار خاتم پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

و۱۲بهمن سال ۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل به کشور بعد از ۱۵سال دوری و تبعید یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی سابقه مردم و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود که در قرون اخیر بی سابقه بوده است.

پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است، انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که در ۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران، اسلام تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاکی که از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد.

انقلاب اسلامی ایران، تقلیدی از انقلاب‌های شرق و غرب نبود؛ باران رحمت خداوند برای ایجاد تحول حقیقی در نظام اجتماعی و سیاسی ایران و بازگشت به دامان اسلام راستین بود.

اینک در طلیعه چهلمین سال عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان و مردم همیشه در صحنه شهرستان خاتم تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ص

فرماندار شهرستان خاتم به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار