مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری نمایشگاه آثار و دست آوردهای هنرجویان رشته های فنی حرفه ای در هنرستان حضرت آمنه (س) خبرداد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره یه اینکه تقویت مهارت‌های پایه با رویکرد کارآفرینی و اشتغال در آموزش و پرورش یک اولویت مهم است، گفت: رشته های فنی و حرفه ای بهترین بستر برای یادگیری یک مهارت شغلی و بستر سازی برای افزایش کار آفرینی است .

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار و دست آوردهای هنرجویان هنرستان فنی حرفه ای حضرت آمنه (س) گفت : این نمایشگاه از ۱۴ لغایت ۱۸ بهمن ماه به مدت ۴ روز از ساعت ۹ تا ۱۳ در محل این هنرستان واقع در امانیه خیابان دز غربی برپا خواهد بود .

موسوی اصل مهارت آموزی را ضرورت غیر قابل اجتناب در جامعه و موجب تقویت روحیه خودباوری دانست و تاکید کرد : هنرجویان علاوه بر به نمایش گذاشتن آثار خود در قالب رشته های گرافیک، فتوگرافیک، نقاشی، طراحی و دوخت، نقشه کشی و معماری، شبکه و نرم افزار و پویانمایی ( انیمیشن) ، به اجرای عملی برخی از این آثار خواهند پرداخت .

انتهای پیام/گ

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار