مردم سالاری دینی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی

امام جمعه آبادان گفت: مردم سالاری دینی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است و مردم میتوانند آزادانه مسولانشان را انتخاب کنند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه گفت: خروجی انقلاب اسلامی صدور انقلاب بوده که جایگاه تعیین کننده ای در تحولات منطقه ای دارد.

وی افزود: دشمن همواره در تلاش بود که با انقلاب ما مقابله کند چرا که میدانست اگر این انقلاب به نتیجه برسد معادلاتشان بر هم میخورد.

خطیب جمعه آبادان ادامه داد: شکست کودتای ژنرال هایزیر،تسخیر لانه جاسوسی،ناکامی در جنگ تحمیلی ،ناکامی در جنگ عراق و افغانستان و داعش از مهمترین مواردی است که آمریکا را تسلیم ما کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور با بیان اینکه امریکایی ها از اول میدانستند نمیتوانند با آرمانهای انقلاب مقابله کنند گفت: تحول در نظام آموزشی با اندیشه دینی باعث شده کسانی در مکتب انقلاب تربیت شوند که در دوران دفاع مقدس و پس از آن حافظ انقلاب باشند.

وی افزود: مردم سالاری دینی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است و مردم میتوانند آزادانه مسولانشان را انتخاب کنند

امام جمعه آبادان گفت: روحیه خودباوری باعث شده در حوزه نظامی دستاورد های بسیاری داشته باشیم و حرف اول را در حوزه موشک،تانک ،زیردریایی بزنیم و به پنجمین ارتش سایبری جهان تبدیل شویم.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته اما حاکم شدن تفکرات لیبرالی غرب باعث شده نتوانیم در حوزه اجتماعی و اقتصاد قوی باشیم

وی گفت: مدیرانی که بفکر فیلترشکن ها هستند کاش بفکر مقابله با گرانی بودند باید مسولان بفکر مردم باشند

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه شهرستان آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.