مسئولان خدمت امام خمینی (ره) به مردم را الگوی خود قرار دهند/ولایت فقیه و مردم سالاری دینی دستاوردهای بزرگ انقلابآیت الله شاهچراغی گفت: مسئولان نظام درهر رده ای که باشند خادم مردمند و باید روحیه خدمت به مردم را در خود حفظ و تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان  در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان با تبریک فرا رسیدن 12 بهمن سالروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن گفت: سخنان امام خمینی (ره) در این روز که فرمودند : " من خادم شما ملت هستم " بیانگر شخصیت والای ایشان به عنوان الگوی مسئولان نظام و مردم است.

امام جمعه سمنان از حضور استاندار و مسئولان دستگاه های اجرایی بین مردم و برای رفع مشکلات آنها و برپایی میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه تشکرکرد و گفت : جلب رضای خدا و خلق خدا مهمترین موضوعی است که در خدمت به مردم باید مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به دستاوردهای بی شمار انقلاب در عرصه داخلی وخارجی ، حکومت دینی ، تبعیت از ولایت فقیه و مردم سالاری دینی را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اعلام کرد.

آیت الله شاهچراغی استقلال آزادی جمهوری اسلامی را ره آورد دیگر انقلاب برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران برخلاف دوران گذشته نه به شرق وابسته است نه به غرب.

خطیب جمعه سمنان شکست های پی درپی آمریکا در کشورمان را هم ازدیگر دستاوردهای انقلاب دانست.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین با تسلیت ایام فاطمیه گفت: همه وابسته به وجود حضرت فاطمه زهرا (س) هستیم و باید در این ایام عشق و ارادت خودرابه بانوی دوعالم بیش از گذشته ابراز کنی.

انتهای پیام / گ

سخنان آیت الله شاهچراغی در نماز جمعه سمنان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.