مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برگزاری ویژه برنامه‌هایی در ۴۰ مرکز فرهنگی و هنری استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : در ۴۰ مرکز فرهنگی و هنری کانون‌های پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه ویژه برنامه‌های مختلفی نظیر اجرای نمایش، قصه گویی و برگزاری مسابقه برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت : علاوه بر برنامه‌ریزی این مراسمات در شهرستان‌ها، شاهد برگزاری برخی از این ویژه برنامه‌ها در مناطق حاشیه نشین اعم از محلات مرادآباد و چمن در قالب واحد‌های سیار روستایی خواهیم بود.

فتاحی از برگزاری کارگاه یک روزه عروسک‌سازی خلاق در نمایشگاه دستاورد‌های چهل سالگی واقع در محل پارک شاهد خبر داد و گفت: همچنین کارگاه‌های نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در محل نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی با ابراز امیدواری برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، افزود: برنامه‌های دیگری نظیر خاطرات سبز و روز‌های سرخ با خاطره‌خوانی کودکان از زبان بزرگسالان، مهرواره آوه‌زین و شادپیمایی عروسک‌ها نیز به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی ویژه کودکان و نوجوانان کرمانشاهی اجرا شد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری ویژه برنامه‌های مختلفی به مناسبت انقلاب اسلامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.