جدال تیم‌های مدعی بیمارستان امام رضا بندرعباس و فولاد هرمزگان در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال استان با تساوی به پایان رسید.

مهدی ربیع پور نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: جدال تیم‌های مدعی بیمارستان امام رضا بندرعباس و فولاد هرمزگان در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال استان با تساوی به پایان رسید.
وی افزود: در مهمترین دیدار این هفته دیشب تیم‌های بیمارستان امام رضا بندرعباس و فولاد هرمزگان در سالن فجر به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.
نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان گفت: با ثبت این نتیجه تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس در صدر جدول رده بندی ۴۰ امتیازی شد و تیم فولاد هرمزگان نیز با کسب ۳۸ امتیاز در مکان دوم جدول باقی ماند.
مهدی ربیع پور افزود: در دیگر مسابقه برگزار شده نیز تیم‌های کشاورز احمدی و پاس بندرلنگه به تساوی ۲-۲ دست یافتند.
وی گفت: در ادامه این رقابت‌ها از ساعت ۱۴ امروز (شنبه) تیم ۳۵ امتیازی و رده سومی نریمان بندرعباس در سالن فجر مقابل تیم مقاومت میناب به میدان می‌رود و از ساعت ۱۵ نیز تیم ساحل شهرداری سیریک در خانه با تیم سرخ آبی پوشان بندرعباس دیدار می‌کند.
مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان پس از کناره گیری تیم آرش حاجی آباد در پایان رقابت‌های نیم فصل نخست، با شرکت ۹ تیم در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ب

آغاز لیگ برتر فوتسال هرمزگان با دو دیدار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.