استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ یک از نظام‌های پیشرفته جهان به اندازه جمهوری اسلامی کارکرد مثبت نداشته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ۱۲ بهمن ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با تبریک آغاز ایام الله دهه فجر و سالروز ورود امام راحل (ره) به میهن اسلامی اظهار داشت: با نگاهی به دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی می‌توان دریافت که هیچ یک از نظام‌های پیشرفته به اندازه جمهوری اسلامی کارکرد مثبت نداشته و این مهم جز با همراهی مردم، دولت و مجموعه نظام محقق نشده است.

وی افزود: در بخش علمی، برآورد کارشناسان و سازمان‌های جهانی نشان می‌دهد که ایران از نظر علمی در رتبه نخست در منطقه و در رتبه ۱۶ در بین کشور‌های جهان قرار دارد.

عباسی گفت: همچنین ایران از نظر نظامی جزو هشت قدرت برتر جهان است و جزو رتبه‌های برتر تولید ناخالص داخلی در بین کشور‌های دنیا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ایران مقصد گردشگران بسیاری در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، اضافه کرد: با وجود سیاه نمایی‌های صورت گرفته از سوی دشمنان، ایران یک کشور امن برای گردشگران است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایران اسلامی همچنین در حوزه زیرساخت‌های نظامی در رتبه ۵۵، صادرات گاز طبیعی در رتبه ۱۵، در زمینه ذخیره سازی گاز در رتبه پنجم و از نظر تولید گاز در رتبه سوم جهان قرار دارد.

عباسی، پیرامون خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بیش از ۹۰ درصد زیرساخت‌های استان در طول چهل سال گذشته ایجاد شده و این در حالیست که نظام در ۱۰ سال ابتدایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، درگیر توطئه‌ها و خرابکاری منافقین و جنگ تحمیلی بوده است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای تخریب خدمات شکل گرفته و بزرگ جلوه دادن کاستی‌ها و ناامید ساختن مردم نسبت به نظام، افزود: ضعف مدیریتی همیشه و در همه جا هست، اما دشمنان از این ضعف‌ها سوء استفاده می‌کنند و با بزرگ نمایی مشکلات درصدد تحریک مردم علیه نظام هستند.

عباسی با بیان ایثار و جان فشانی ملت ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن، اظهار داشت: این مردم هیچ گاه دست از آرمان‌های خود بر نمی‌دارند.

وی اضافه کرد: در طول ۶ سال گذشته بیش از ۳ هزار طرح با اعتباری بالغ بر ۷۱ هزار میلیارد ریال اعتبار در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسیده است.

عباسی ادامه داد: در دهه فجر امسال نیز ۳۴۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در استان به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۳۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم تقویت وحدت و همدلی در کشور خاطرنشان کرد: ما باید متحد، منسجم و صادقانه و شجاعانه در کنار هم و در برابر دشمن بایستیم تا در ادامه مسیر، به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.

انتهای پیام/ش

لزوم تقویت وحدت و همدلی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار