استاندار اردبیل گفت: شهرک‌های صنعتی بهتر است با تسهیل قوانین و مقررات فضای رغبت و انگیزه برای سرمایه‌گذاران را در مسیر اجرای طرح‌های اقتصادی فراهم کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در چهل و یکمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی هم در واگذاری زمین و هم ایجاد سایر زیرساخت‌ها باید کمک‌کار و همراه صاحبان سرمایه باشند و در این زمینه باید از برخی منافع و درآمد زودگذر خود صرف نظر کرده و به نوعی کمک‌کار تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران باشند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار شهرک‌های صنعتی سازمان‌ها و دستگاه‌های صادرکننده مجوز باید به گونه‌ای عمل کنند تا بهترین شرایط برای فعالان اقتصادی فراهم آید تا آن‌ها در این شرایط سخت بتوانند با انگیزه مضاعف به فعالیت خود ادامه دهند.

رییس شورای اداری استان اردبیل رویکرد اصلی دولت و مسئولان را کمک به تولید داخلی و حمایت از سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و فعالان واقعی اقتصادی اعلام کرد و گفت: ما با همکاری و هماهنگی بانک‌ها و تمام دستگاه‌های اجرایی سعی‌مان بر این است تا در کمترین زمان و فرصت زمانی صدور مجوزها، جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری صادر شده و بانک‌ها نیز با نرخ سود پائین تسهیلات کمکی را در اختیار این سرمایه‌گذاران قرار دهند.

بهنامجو با قدردانی از مساعدت بیمه تامین اجتماعی در تقسیط بدهی بیمه‌ای واحد‌های تولیدی و کارآفرینان بیان کرد: در این شرایط سخت انتظار می‌رود همه این حمایت‌ها منجر به تقویت سنگر تولید و اشتغال مولد شود.

انتهای پیام/ح

شهرک‌های صنعتی در واگذاری زمین کمک‌کار سرمایه گذاران باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.