مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: بیمه‌شدگان اجباری پیش ازانقلاب ۱۶ هزار نفر بودند که این تعداد در حال حاضر ۱۵۹ هزار نفر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تعداد بیمه‌شدگان اجباری را پیش ازانقلاب ۱۶ هزار نفر و در حال حاضر ۱۵۹ هزار نفر دانست و گفت: تعداد بازنشستگان مشاغل در کار‌های سخت و زیان‌آور ۴۰ سال پیش صفر بوده که امروز تعداد این بازنشستگان در استان ۲۵ هزار نفر است.

بابایی در ادامه از ساخت ۴۰ هزار مسکن در قالب تعاونی در استان خبر داد و گفت: یک اتحادیه تعاونی قبل از انقلاب در استان قزوین وجود داشت که در حال حاضر به ۱۴ اتحادیه رسیده است.

وی اضافه کرد: افزایش دستمزد کارگران نسبت به تورم تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی وجود نداشت، اما امروز به افزایش ۶۹ درصدی رسیده است.

به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، پیش از انقلاب ۳۰ تعاونی در استان وجود داشت که این تعداد در حال حاضر به ۷۳۸ تعاونی رسیده است.

بابایی در ادامه از فعالیت یک کانون مشاوره و کارآفرینی، ۱۵ کاریابی غیردولتی داخلی و خارجی و چهار دفتر کفالت و اتباع خارجی در استان خبر داد و گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی چنین مراکزی در استان وجود نداشتند.

انتهای پیام/ک

وجود بیش از ۷۳۸ تعاونی در استان قزوین

برچسب ها: بیمه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار