مدیر کل انتقال خون استان یزد گفت: جمعی از اعضای داوطلب و امدادگر جمعیت هلال احمر یزد در اقدامی خداپسندانه مقداری از خون خود را برای یاری بیماران نیازمند اهدا کردند.

اعضای هلال احمر استان یزد مقداری از خون خود را اهدا کردند  نقی تقوائی مدیر کل انتقال خون استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: جمعی از اعضای جوان، داوطلب و امدادگر جمعیت هلال احمر یزد با حضور در سازمان انتقال خون ، مقداری از خون خود را برای یاری بیماران نیازمند اهدا کردند.

وی افزود: اهدای خون علاوه بر کمک به سلامتی شخص خون دهنده، گونه‌ای دیگر از اهدای زندگی به همنوع است و برای کسانی که از نعمت سلامتی برخوردار هستند، شکرانه به جای آوردن این نعمت است.

 مدیر کل انتقال خون استان یزد گفت:  ما به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای به زندگی عادی خود ادامه می‌دهیم در حالی که  بیماران زیادی در بیمارستان‌ها هستند که حیاتشان به قطره‌های خون ما بستگی دارد و در انتظار دریافت قطرات حیات بخش خون، لحظه شماری می‌کنند.

 تقوائی تصریح کرد: اعضای اهدا کننده خون در هیاهوی زندگی مادی، قهرمانانی هســـتند که بدون هیچ توقع و چشم داشتی، بخشی از وجودشان را در اختیار همنوعان خود قرار می‌دهند.

مدیرکل انتقال خون استان اظهار داشت: چهار مرکز خون گیری در سطح استان یزد  دایر است که مرکز اصلی واقع  در میدان ابوذر از ساعت ۷ و نیم صبح تا ۱۹ فعالیت دارد.

تقوایی تصریح کرد: با سرد شدن هوا استقبال جهت اهدای خون کاهش می‌یابد که از تمام اهدا کنندگان خون دعوت به عمل می‌آید تا در فصل سرد سال بیماران را فراموش نکنند.

لازم به ذکر است: یزدی‌ها در ۹ ماهه نخست امسال ۵۱ هزار و ۳۵۷ واحد خون اهدا کردند.

انتهای پیام/ی

اهدای خون اعضای هلال احمر استان یزد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.