رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۶۳ هسته و واحد فناوری پارک علم و فناوری استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حبیب ابراهیم پور، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در حاشیه نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی ایران در مصلی اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر ۶۳ هسته و واحد فناور پارک علم وفناوری استان اردبیل فعالیت می‌کنند و هدف ما حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نوین جوانان و فارغ التحصیلان برای تجاری سازی است.

وی از برپایی غرفه پارک علم وفناوری استان اردبیل در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران خبر داد و افزود: در این این نمایشگاه دستاورد‌های پارک علم وفناوری استان اردبیل به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل افزود: همچنین در نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران مشاوره‌های حضوری در خصوص نحوه پذیرش و حمایت پارک از شرکت‌های فناور و دانش بنیان به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود و نحوه خلق ایده و سازکار‌های حمایت از آن و کارگاه‌های تخصصی جانبی مبنای کار قرار می‌گیرد.

ابراهیم پور بیان کرد: نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی ایران در محل مصلی اردبیل به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود و دستگاه‌های اجرایی عملکرد و دستاورد‌های خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

وی ضمن گرامیداشت دهه فجر و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران گفت: به مناسب این ایام برنامه‌های مختلفی توسط پارک علم و فناوری استان اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نوین جوانان در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.