رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم نهم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت:آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ۹اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود.

وی از ثبت نام حدود ۵هزار گیلانی در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد و افزود: ۴هزارو ۸۲۳گیلانی از طریق سایت quranedu.ir در این رقابت قرآنی ثبت نام کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه مهلت ثبت در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم به پایان رسیده است، گفت:۲ هزار و ۵۴۷ نفر از این تعداد از طریق ۱۶ نهاد همسو در برگزاری این مسابقات مانند موسسات قرآنی، اداره زندان ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج و آموزش و پرورش ثبت نام کردند.

مهدی قربانیان افزود: همچنین ۲ هزار و ۲۷۶ نفر ثبت نام کنندگان نیز از قرآن آموزان کلاس‌های تشکیل شده در بقاع متبرکه استان هستند.

وی گفت: شهر‌های رشت، لاهیجان و لنگرود بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان گیلانی را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه گیلان از نظر تعداد ثبت نام کنندگان در رتبه ۱۴ کشوری قرار دارد، تصریح کرد: مکان‌های برگزاری آزمون‌های شفاهی و کتبی حفظ و مفاهیم به زودی اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می شود

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.