مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهرگفت:۴۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای نوسازی ناوگان راهداری اختصاص یافته که تاکنون بیش از ۹۵ درصد آن تامین اعتبار شده است.

بیش از ۹۵ درصد اعتبار نوسازی ناوگان راهداری تامین شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید‌رضا علم در حاشیه نمایشگاه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی درگفتگو با خبرنگاران افزود: وجود دو پایانه بار، یک شهرک حمل و نقل بار، ۶ پایانه مسافری و یک شهرک حمل و نقل بار سبب شده تا استان بوشهر در این بخش خدمات حمل و نقل جاده ای، شاخص باشد.

وی ادامه داد: ۵۱ دوربین کنترل سرعت، ۱۷ دوربین نظارت تصویری، ۵۴ سیستم تردد شمار و چهار سامانه باسکول متحرک پایش حمل و نقل جاده‌های استان را انجام می‌دهند که سبب کاهش تلفات جاده‌ای شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: هم اکنون چهار هزار و ۴۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان ایمن سازی شده که ۶۳۹ کیلومتر آن بزرگراه، ۵۷۳ کیلومتر راه اصلی، دو هزار و ۳۴۴ کیلومتر راه روستایی و ۸۴۵ کیلومتر راه فرعی است که بررسی شاخص‌های مختلف نشان دهنده جایگاه خوب استان در این بخش است.

علم با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل باری استان بوشهر ادامه داد: عمر میانگین کامیون‌ها در کشور ۱۶ سال است و این رقم در استان بوشهر هشت سال است.

وی ناوگان حمل و نقل مسافری استان بوشهر را با میانگین عمری چهار سال از جوان‌ترین ناوگان‌های حمل و نقل کشور معرفی کرد.

انتهای پیام/ک

استان بوشهر یکی از جوان‌ترین ناوگان حمل و نقل را دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.