با حضور استاندار خراسان شمالی در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ۲۴۴ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان بجنورد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی در شهرستان بجنورد با بیان اینکه سلاح امام خمینی (ره) قرآن و ارزش‌های دینی بود ، گفت: امام به خاطر اسلام و مردم رهبری را برعهده گرفت و به واسطه قرآن و ارزش‌های دینی در برابر تمام دشمنان و توطئه‌های انقلاب ایستادگی کرد.
وی استقامت ، نهراسیدن و اعتقاد راسخ به خداوند را از خصوصیات بنیانگذار جمهوری اسلامی دانست و افزود: رهبر انقلاب در ۱۲ بهمن با وجود اینکه به ایشان توصیه شده بود که این سفر خطرات زیادی دارد ، اما به خاطر مردم آمدند و سختی‌ها را به جان خریدند.

شجاعی با بیان اینکه فشارها ، تحریم‌ها و توطئه‌ها چند دهه در مسیر انقلاب تاثیری نداشته است،  گفت: مردم برای نظام و انقلاب زحمات زیادی کشدند هم اکنون باید قدرشناس آنان باشیم و خدمات را برای آنان در بخش‌های مختلف ارائه دهیم.

محمود ثمینی فرماندار شهرستان بجنورد هم در این آیین گفت: برای افتتاح ۲۴۴ طرح در شهرستان بجنورد هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: همچنین در هفته دولت نیز ۲۱۰ طرح با چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بجنورد به بهره برداری رسیده بود.
وی اظهار داشت: طرح‌های دهه فجر امسال شامل ۱۱ طرح ملی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، ۸۱ استانی با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال و ۱۵۲ طرح با ۳۴۰ میلیارد ریال نیز سایر است.

ثمینی افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های مخابرات ، جهاد کشاورزی ، راه‌ها و حمل و نقل جاده ای ، جمعیت هلال احمر ، صندوق کارآفرینی و امید، اوقاف و امور خیریه ، شرکت گاز ، امور عشایر ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، تبلیغات اسلامی و منابع طبیعی و کتابخانه‌ها است.

در دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۹۸۳ طرح با اعتبار ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در استان افتتاح و بهره برداری می‌شود.

انتهای پیام /  ب

بهره برداری از طرح‌های عمرانی  دهه فجر در شهرستان بجنورد

برچسب ها: دهه فجر 97 ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.