یادواره شهدای شهرک حضرت مهدی (عج) در شهرستان مرزی آستارا بر پا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ پاسدار مجید دوهندو، معاون عملیات سپاه قدس گیلان در یادواره شهدای شهرک حضرت مهدی (عج) که در مسجد امام سجاد (ع) آستارا برگزار شد، گفت: یادواره شهدا با هدف حفظ فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود و برگزاری این یادواره‌ها کافی نیست بلکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را از طریق مدارس و خانواده‌ها به نسل امروز منتقل کرد.

وی به جنگ فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دشمنان قسم خورده علیه کشور اشاره کرد و افزود: آمریکا در منطقه بی‌آبرو شده و دیگر نمی‌تواند در منطقه برای خود پادشاه و رئیس جمهور جابجا کند، با این حال چشمان یک‌عده داخل‌نشین فریب خورده به آمریکای شکست خورده دوخته شده است.

معاون عملیات سپاه قدس گیلان با گرامیداشت چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و یوم الله دهه فجر، گفت: امام خمینی (ره) فرهنگ ایثار و شهادت را بر پیکره مردم ایران تزریق کرده است و هر مردمی این فرهنگ را داشته باشد از هیچ قدرتی نمی‌ترسد.

سرهنگ پاسدار مجید دوهندو افزود: استکبار با تمام قوا در برابر این روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت ایستاده است تا فرهنگ غنی ایثار و شهادت را کم‌ارزش نشان دهد.

وی گفت: استکبار جهانی در قالب جنگ نرم و با توان نیرو‌های متخصص خود در تلاش است تا با خالی کردن دل مردم ایران، ارزش‌های ایثار و شهادت را در جامعه اسلامی بی‌ارزش جلوه دهد.

معاون عملیات سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه دهه فجر، بهترین فرصت برای تبیین دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: برگزاری جشن چهل سالگی روز ۲۲ بهمن امسال دشمن را نقره داغ می‌کند.

 

انتهای پیام/م.ع

برپایی یادواره شهدای شهرک حضرت مهدی (عج)  در آستارا

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.