فضای زندان تربت جام فضای همدلی، برادری و تلاش است

مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از قسمت‌های مختلف زندان تربت جام بازدید کرد.

فضای زندان تربت جام فضای همدلی، برادری و تلاش استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، جمشیدی مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی در بازدید از زندان تربت جام ، تربت جام را فضای آکنده و از همدلی، مودت ، برادری و تلاش ذکر کرد و بر توجه هر چه بیشتر به نیروی انسانی موجود اعم از کارکنان و پرسنل وظیفه در زمینه توانمند سازی، آگاه سازی، جانشین پروری و کادر سازی تاکید نمود.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود بسیار حائز اهمیت می‌باشد که ایجاد یک مجموعه مهم بوده، اما حفظ آن از اهمیت بالاتری برخوردار می‌باشد و بنابراین لازم است که چک لیست‌هایی برای حفظ و نگهداری پروژه‌های مختلف تهیه شده ودربازدید‌های مختلف موردبررسی قرارگیرد.

مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی گفت: با اشاره به اهمیت ارتقای امنیت درزندان‌ها که جزء اولویت‌های دهگانه­ سازمان می‌باشد بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان همچون شورای تامین، فرمانداری، شهرداری و سایر نهاد‌ها وادارت مرتبط تاکید نمود.

جمشیدی با اشاره به بحث ارتقاء سلامت زندانیان افزود: فلسفه وجودی همه تشکیلات سلامتی و بازپروری زندانیان است بنابراین لازم است که در زمینه‌های بهداشتی و فرهنگی تلاش مضاعفی انجام گرفته و در حوزه فرهنگی و قرآنی نیز بصورت ویژه و تخصصی برنامه ریزی صورت پذیرد و از توانمندی‌های موجود درمیان زندانیان برای آموزش سایرین استفاده گردد.

وی تصریح کرد: استفاده بهینه از ظرفیت‌های بنیاد تعاون و انجمن حمایت زندانیان در اشتغال و توانمندسازی زندانیان را دارای اهمیت بالایی توصیف کرد.

انتهای پیام//س.ج
 

فلسفه وجودی همه تشکیلات سلامتی و بازپروری زندانیان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.