۲ طرح کشاورزی در شهرستان مهر با مجموع سرمایه گذاری ۴ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان در سومین روز دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ،غلامحسین مظاهری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر با اشاره به اینکه از مجموع سرمایه گذاری ۴ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان تسهیلات دولتی بوده است گفت: در طرح نخست، مزرعه ۱۶ هکتاری آلوئه ورا با اعتبار دولتی ۲۵۰ میلیون تومان از سری اعتبارات منابع اشتغال روستایی (صندوق کارآفرینی و امید) و آورده دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومانی سرمایه گذار با اشتغال ۳۶ نفر در بخش گله دار به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: گلخانه سبزی و صیفی در بخش اسیر با مساحت یک هکتار به همراه سردخانه و اتاق بسته بندی با اعتبار یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغال کارآفرینی روستایی و همچنین اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی سرمایه گذار در بخش اسیر افتتاح شد.

مظاهری تصریح کرد: در این طرح ۱۳ نفر مشغول به کار شده اند که پیش بینی می‌شود سالیانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ تن خیار درختی برداشت و روانه بازار مصرف می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر ادامه داد: این ۲ طرح با تسهیلات مصوب اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر و از محل طرح‌های اشتغال روستایی و عشایری تامین اعتبار شده اند.

شهرستان مهر در فاصله ۳۳۰ کیومتری جنوب شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ت

بهره برداری از طرح‌های کشاورزی در مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار