از آلبوم چهل چراغ مجموعه ای از سرودهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد انقلاب رونمایی شد.

چهل سالگی انقلاب با رونمایی سرود چهل نفری چهل سالگی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از آلبوم چهل چراغ مجموعه ای از سرودهای حماسی انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد انقلاب رونمایی شد.

نیما زارع رییس بسیج هنرمندان استان فارس در این مراسم گفت: شیراز با مقام سومین حرم اهل بیت و مهد فرهنگ، ادب و تمدن و شهر سرود‌ها و آوا‌ها شاهد سرود‌های متعدد مانند بهمن خونین جاویدان یا سرود بچه‌های آباده بابا برام قصه بگو در ذهن مردم کشورمان به جا ماند و به زودی جشن نیم قرن انقلاب اسلامی را خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: جوانان با ظرفیت و  استعدادی که دارند می‌توانند در آینده‌ای نه چندان دور جشن نیم قرن انقلاب اسلامی را هر چه باشکوه‌تر اجرا کنند.

نیما زارع با بیان اینکه جوانان و نوجوان با ظرفیت و استعداد بالایی در استان وجود دارد، از حوزه هنری درخواست کرد: در این خصوص بیشتر همکاری کنند.
وی اظهار کرد: سرود راه انتقال ارزش‌ها و باور‌ها است و می‌توانیم استفاده خوبی از آن‌ها برای ذهن نسل‌های بعدی کنیم.

جمشید جم خواننده و سازنده آهنگ یار دبستانی من، هم با گفتن خاطراتی از دوران اوایل انقلاب اظهار کرد: در شب‌های الله اکبر‌های پنهانی در محرم ۵۷ تیر به پایم خورد و این افتخار برایم به جا ماند.

وی ادامه داد: در آن زمان به کمک هما فر‌ها توانستیم صدا و سیما تحت سلطه بگیریم و کار را شروع کنیم.

جمشید جم اضافه کرد: اینجانب از نویسندگی و سردبیری شروع کردم و و در سال ۷۲ پشت میکرفن رفتم و در زمینه خوانندگی فعالیت کردم.

انتهای پیام/چ

رونمایی سرود چهل نفری چهل سالگی انقلاب اسلامی

برچسب ها: دهه فجر ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار