معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در شورای قضایی استان کرمان از رشد ۲۶ درصدی پرونده‌های متشکله در تعزیرات در ۱۰ ماهه نخست امسال نسبت به کل سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، انصاری معاون وزیر؛ دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با حضور و همراهی مردم با نظام مردم سالار دینی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، نقشه دشمنان نظام در ناامید کردن مردم از نظام‌اسلامی نقش بر آب است و علیرغم همه سختی ها، فراز و نشیب‌ها با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در حال ورود به دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم.

وی با اشاره به وظایف و اختیارات قانونی سازمان تعزیرات، افزود: سازمان تعزیرات در قید تفکیک وظایف و رسالت‌های خود از بقیه سازمان‌های همکار نبوده و فراتر از حدود و تکالیف قانونی خود همه تلاش خود را معطوف به برآورده شدن انتظارات و توقعات مردم از دولت در حیطه کنترل، مداخله و نظارت بر بازار کرده است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: اتحادیه‌ها و اصناف نقش موثری در پیروزی و به ثمر نشستن نظام‌مقدس جمهوری اسلامی داشتند و در هشت سال دفاع مقدس هم اصناف همراه و همدل مردم در دفاع از کشور عزیزمان بودند که ضرورت این همراهی در شرایط کنونی بیش از پیش رسالت و وظیفه این قشر پر تلاش در گذر از این جنگ اقتصادی را پر رنگ‌تر می‌کند.

انصاری در مورد عملکرد  سازمان، گفت: افزایش چند برابری گشت‌ها و افزایش ۲۶ درصدی پرونده‌ها در ۱۰ ماهه گذشته نسبت به کل سال گذشته حاکی از عزم دولت در نظارت جدی بر بازار است.

وی گفت: تمرکز دولت بر تامین کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم است و قاعدتا سازمان تعزیرات با همکاری دستگاه قضایی و اتحادیه‌ها و اصناف نظارت جدیی بر توزیع، قیمت گذاری و تامین دغدغه‌های معیشتی مردم دارد و این تلاش در روز‌های پایانی سال و در آستانه ماه مبارک رمضان با افزایش محسوس و موثرتری ادامه دارد.
انتهای پیام/ی

تمرکز دولت بر تامین کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار