مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری مرحله دوم مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه رشته‌های کنفرانسی این ناحیه خبر داد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،با اشاره به برگزاری مرحله نخست مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور یکهزار و ۸۵۰ دانش آموز در رشته‌های آوایی همچون قرائت قرآن، ترتیل، حفظ قرآن و اذان و مداحی گفت: بیش از ۵۰۰ دانش آموز نخبه قرآنی نیز در مرحله دوم این مسابقات در رشته‌های کنفرانسی ازجلمه نهج البلاغه، صیحفه سجادیه و تفسیر قرآن و احکام شرکت کردند.

شرکت بیش از ۵۰۰ دانش آموز در مرحله دوم مسابقات قرآن، عترت و نماز

وی هدف از برگزاری مسابقات قرآن کریم را گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی و تعمیق آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: قرآن کریم و اهلبیت به عنوان ۲ ودیعه گران بهای پیامبر عظیم الشان اسلام چراغ راه زندگی بشیرت هستند.

موسوی اصل با بیان اینکه این مسابقات در جهت تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به سمت فرهنگ قرآنی، ایجاد انس با قرآن و توسعه مفاهیم قرآن در بین دانش‌آموزان برگزار شد اظهار داشت: نفرات برگزیده این مسابقات جهت حضور در کارگاه‌های آماده سازی مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن، عترت و نماز دعوت خواهند شد.

شرکت بیش از ۵۰۰ دانش آموز در مرحله دوم مسابقات قرآن، عترت و نماز

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات دانش آموزی نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.