رئیس پلیس پیشگیری ناجا برنامه های پلیس را برای پیشگیری از سرقت در ایام پایانی سال و نوروز اعلام کرد.

ویژه برنامه های پلیس برای پیشگیری از سرقت های نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در سمنان راه‌اندازی قرارگاه ابوذر، گشت های رضویون، استفاده از ظرفیت موسسه های حفاظتی و مراقبتی، نگهبانان محله و پلیس های افتخاری را از برنامه های ویژه ناجا در پیشگیری از وقوع سرقت در ایام پایانی سال و نوروز عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و حضور مردم در مراکز خرید ، قرارگاه ابوذر به طور اختصاصی در مورد وقوع و کشف سرقت ها در کشور برنامه‌ریزی و پیگیری می‌کند.

سردار شرفی از ارتقا توان تحرک پذیری کلانتری ها با تقویت یگان‌های خودروی ناجا به ویژه در این ایام خبر داد و افزود: نیروهای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی با حضور نیروهای کمکی آموزشی تقویت خواهند شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به اجرای طرح رضویون با همکاری بسیج در حوزه پیشگیری از جرم هم اشاره و تصریح کرد: در این طرح نیروهای بسیج با هماهنگی پلیس ، گشت هایی را برای ارتقای امنیت محلات تنظیم و راه اندازی می‌کند.

وی استفاده از ظرفیت موسسه های خدماتی و حفاظتی را برنامه دیگر پلیس برای کاهش جرایم در این بازه زمانی دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از ۷۰۰ موسسه حفاظتی و مراقبتی ۱۰۰ هزار نگهبان محله در کشور فعال هستند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی ، پلیس های افتخاری و یگان‌های حفاظت دستگاه های دولتی نیز ناجا را در حوزه تامین امنیت و کاهش وقوع جرایم به ویژه سرقت های روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام / گ

حضور رئیس پلیس پیشگیری ناجا در سمنان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.