حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، باطل السحر تصاویر دروغین ساحران فرعون کاخ سفید و نشانه‌ای دیگر برای اثبات خطا‌های دستگاه محاسباتی آمریکا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان با صدور بیانیه‌ای از همه اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان درخصوص مراسم ۲۲بهمن
بسم الله الرحمن الرحیم
جاء الحق وزهق الباطل ان الباطل کان زهوقا
انقلاب اسلامی ایران تصویری بود که در گذر زمان به حقیقت پیوست و در بهمن ۵۷ در اوج قدرت نمایی پوشالی غرب و شرق و غرش‌های توخالی لیبرالیسم و سوسیالیسم ملت مسلمان ایران با گفتمان نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی، با استعانت از الله و با تبر ابراهیمی امام روح الله (ره) تیشـه بر اندیشه‌های بی ریشه الحادی اومانیستی و ضددینی زده و در قرن بیستم برسکه‌ی تاریخ ضرب کردند: کلمه اللّه هیَ العُلیــا
پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران که به اعتراف بسیاری از انقلاب شناسان مشهور همچون میشل فوکو، اسکاچ پُل، نیکی کدی و ... پدیده‌ای نـو، منحصر به فرد و عظیم بود، موجب گردید که شیطان بزرگ (آمریکا و همدستانش) با منش استکبــاری سَلَـف خود از تعظیم و سجـده بر این انقلاب الهـی، سر باز زده و برای تغییر ساختار، رفتار، مهار و انحراف آن به توطئـه‌های مختلفی دست بزنند که خروج از برجام و کوبیدن بر طبل تحریم‌ها آخرین توطئه مستاجران کاخ سفید برای ناامیدکردن مردم عزیز ایران نسبت به انقلابشان است. توطئه‌ای که سوء تدبیر‌های داخلی و گاهی سبک زندگی نادرست خودمان تا حدودی متاسفانه آن‌ها را امیدوار کرده است؟!

آنچه اهمیت حضور در ۲۲ بهمن امسال را مضاعف می‌کند، توطئه‌های دشمن با تحریم‌های ظالمانه است. اکنون که با سلاح تحریم به دنبال نارضایتی و ارسال تصویر نادرست از مردم ایران به جهانیان است، حضور ما باطل السحر تصاویر دروغین ساحران فرعون کاخ سفید و نشانه‌ای دیگر برای اثبات خطا‌های دستگاه محاسباتی آمریکا است، سازمان بسیج پیسکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان از همه اقشار جامعه با همه اختلاف سلائق و از هر رنگ سیاسی جهت شرکت در مراسم باشکوه ۲۲ بهمن به احترام خون شهدا، به عشق امام (ره) و رهبری (مدظله العالی) و به امید سرافرازی ایران بزرگ و متحد دعوت به عمل می‌آورد.

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان
انتهای پیام/ی

صدور بیانیه های راهپیمایی ۲۲ بهمن، در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار