مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت : آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران سخنران تجمع پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان شهر کرمان است.

سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان کرمان، نماینده مجلس خبرگان رهبریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مهدی صدفی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت : امروز مسئله استکبارستیزی تنها یک شعار نیست که به یک فرهنگ در جامعه ما تبدیل شده است.

وی 13 آبان را نماد استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی عنوان کرد و ریشه آن را در باورهای دینی و اعتقادی دانست و افزود: سه رخداد مهم در سیزدهم آبان ماه در تاریخ انقلاب ما اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری با شکوه این روز عنوان کرد: تجلیل از مقام شهدا، به‌ویژه شهدای دانش‌آموز و دانشجو، تجلیل و تکریم شخصیت ولایی چون امام خمینی(ره) به عنوان رهبر این نهضت بزرگ، تقویت روحیه استکبارستیزی و تبیین توطئه‌های بی‌شمار نظام استکبار است.

صدفی با اشاره به اینکه بیش از 100 مورد از جنایات آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی احصا شده است افزود: آگاهی‌بخشی در جامعه به‌ویژه نسل جوان، دشمن‌شناسی و تبیین دشمنی‌ها، توطئه‌ها و سیاست‌های خصمانه استکبار نسبت به ملت و نظام جمهوری اسلامی است و تبیین منویات مقام معظم رهبری در این راستا اهمیت ویژه دارد.

صدفی با اشاره به پیام گرامیداشت روز سیزده آبان گفت: پیام مردم ما در سیزدهم آبان این است که ملت مقتدر ایران چون 40 ساله گذشته در برابر تمامی بی‌عدالتی‌ها ایستاده‌اند و از طرف دیگر 13 آبان زمینه و مقدمه راهپیمایی 22 بهمن بوده و پاسخ به تهدیدات جهانی علیه نظام است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه راهپیمایی روز 13 آبان در کرمان ساعت 9 صبح از محل چهارراه توحید آغاز به سمت میدان شورا ادامه پبدا می‌کند و تجمع اقشار مختلف مردمی مقابل حسینیه ثارالله است.

صدفی افزود: آیت‌الله سیداحمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران سخنران راهپیمایی شهر کرمان در روز 13 آبان است.


انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار