«دو روایت از یک عکس» اثر ابراهیم حسن بیگی این هفته در انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود.

دو روایت از یک عکس این هفته منتشر می شود

ابراهیم حسن بیگی نویسنده، در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اثر جدیدش گفت: یک رمان نوجوان درباره انقلاب با عنوان «دو روایت از یک عکس» نوشته ام. این کتاب به زیر چاپ رفته است و همین هفته در انتشارات سوره مهر منتشر می شود. کتاب دو روایت از یک عکس دو بخش دارد؛ یک بخش آن  درباره تبعید رضاشاه به آفریقا و بخش دیگر آن درباره فرار شاه به مصر و کشورهای مختلف است. گفته می‌شود محمدرضا شاه در یکی دو سال آخر عمرش زندگی فلاکت باری را گذرانده است. در این کتاب به نوعی آن ایام را به تصویر کشیدم.

وی در خصوص مراسم نکوداشتی که قرار است برایش گرفته شود، اظهار داشت: روز ۲۴ بهمن ماه مراسم نکوداشتی را برایم در قالب طرح چهل قلم در زادگاهم گرگان برگزار می‌کنند. نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور متولی برگزاری این مراسم است.

گفتنی است ابراهیم حسن بیگی تا کنون آثاری را از جمله چته‌ها، کوه و گودال، تشنه‌تر از من، دو دست، چون دو بال، آژیر قرمز، پیش از نماز، پدر پسر روح‌الله، فاطمه و نقاشی‌هایش (چهارجلدی)، ریشه در اعماق، شش تن یک فریاد، غنچه برقالی، مروارید ری، نشانه‌های صبح، سال‌های بنفش، اشکانه، محمد، به ماه نگاه کن، دور شو کور شو، نشانه‌ها، گزیده آثار (سه جلد)، صوفی و چراغ جادو، امیرحسین و چراغ جادو، قدیس، جنگ و رمان‌هایش، نهضت‌های شیعی (۱۰ جلد) و ... منتشر کرده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ادبیات ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.