نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی در جامعه تلاش شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین تجلیل از کارگران و کارآفرینان برتر استانی به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرکرد، با اشاره به ایام فاطمیه گفت: شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی برای همگان جهت ادای تکلیف در نظام اسلامی است.

وی با اشاره به نقاط قوت و دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی افزود: این دستاوردها، قابل مقایسه با حکومت طاغوت نیست، چرا که در آن زمان، چیزی جز وابستگی، ذلت و فقر نصیب کشور نشد.

نکونام با تأکید بر کارآمدی انقلاب اسلامی افزود: این کارآمدی در عرصه‌های مختلف باید مورد توجه جدی قرار گیرد و به صورت آمار شفاف و هنرمندانه برای مردم بیان شود.

وی با بیان وجود مشکلات اقتصادی، فقر و برخی ضعف‌ها در جامعه، و همچنین تلاش و فضاسازی دشمن برای القای ناکارآمدی انقلاب و اسلام، تأکید کرد: باید با تلاش و توجه جدی برای رفع مشکلات، انقلاب اسلامی زنده و بالنده بماند.

امام جمعه شهرکرد همچنین گفت: یکی از ضعف‌های موجود در کشور، قانون کار است که باید با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، مجلس و متولیان امر، اصلاح شود.

گفتنی است: در این برنامه، از ۴۰ تعاونگر، کارگر و کارآفرین نمونه استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ش

تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار