مدیر کل راه آهن خراسان گفت: پیش فروش بلیت قطار‌های نوروزی ۹۸ از صبح امروز (سه شنبه) به صورت اینترنتی و بدون افزایش قیمت برای بازه زمانی ۲۴ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فروردین ماه آغاز شد.

آغاز پیش فروش بلیط قطار‌های نوروزی در خراسانمحمد هادی ضیایی مهر مدیر کل راه آهن خراسان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: در مرحله نخست، خرید اینترنتی از ساعت ۷ صبح امروز به غیر از مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس، در کشور قابل انجام است.

وی افزود: مرحله دوم پیش فروش اینترنتی بلیت قطار‌های نوروزی در همه مسیر‌ها به سمت مشهد، از ساعت ۱۲ امروز آغاز می‌شود.

مدیر کل راه آهن خراسان ادامه داد: مرحله سوم پیش فروش اینترنتی بلبیت قطار‌های مسیر تهران –مشهد و بالعکس از ساعت ۱۷ عصرمی باشد.

ضیایی مهر گفت: طبق برنامه شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، پیش فروش بلیت‌های نوروزی به صورت حضوری در ۱۸۰۰ دفتر فروش در کشور از ساعت ۸ صبح فردا (۱۷ بهمن ماه) در سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی افزود: همزمان با پیش فروش بلیت قطار‌های نوروزی، طرح رتبه بندی قطار‌های مسافری بین ۲ تا ۵ ستاره اجرایی می‌شود؛ قرار است در مجموع ۵۱۷۰ رام قطار با ۲ میلیون و ۱۰ هزار صندلی در این روز‌ها برای مسافران نوروزی خدمت رسانی کنند.

مدیر کل راه آهن خراسان ادامه داد: برای جلوگیری از بازار سیاه اگر آژانسی در عرضه فروش بلیت‌های نوروزی تخلف کند، بلافاصله سیستم‌های فروش آن قطع و به تخلفات آن رسیدگی خواهد شد.

ضیایی مهر گفت: کارگروهی در راه آهن برای نظارت بهتر بر عرضه بلیت‌های نوروزی تشکیل شده تا طبق قیمت‌های مصوب به متقاضیان به فروش برسد و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: فروش بلیت از طریق مراکز فروش در روز چهارشنبه هفدهم بهمن آغاز می شود.
 
انتهای پیام //ف. ک


پیش فروش بلیت قطار‌های نوروزی

برچسب ها: حما ونقل ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.