فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه خودور پژو حامل ۴۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در مرز سراوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرتیپ دوم پاسدار سعید کمیلی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهارداشت:مرزداران هنگ مرزی سراوان در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ با انجام از اقدامات اطلاعاتی، از انتقال یک محموله مواد مخدر با استفاده از خودروی سواری پژو از نوار مرزی این شهرستان مطلع شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را وارد کشور نمایند طی عملیات ضربتی مرزداران، در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران طی این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو مقدار ۴۵۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سردارکمیلی در خاتمه ضمن تشکر از همکاری خوب نهاد‌های اطلاعاتی و مرزنشینان با مجموعه مرزبانی استان افزود: یکی از ماموریت‌های مهم مرزداران، مبارزه با هرگونه خرید و فروش، حمل و نگهداری قاچاق موادمخدر به عنوان بلایی خانمان‌سوز در جامعه است و برخورد مرزداران در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/پ

کشف مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.