پلیس شهرستان نیمروز با دستگیری اعضای باند چهار نفره سرقت منازل پرده از ۱۲ فقره سرقت برداشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرگرد علی میر فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت شبانه منزل در سطح شهر "نیمروز" موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم تجسس کلانتری ۱۱ با بررسی سرقت‌ها به جوانی ۲۸ ساله مظنون و او را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با جمع آوری مستندات و ادله کافی با هماهنگی مقام قضائی متهم را در یکی از روستا‌های حاشیه شهر ادیمی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیری لوازم مسروقه کشف کردند.

سرگرد میر بیان داشت: متهم که فردی سابقه دار و اعتیاد شدید به ماده مخدر شیشه دارد در بازجوئی به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۸ فقره سرقت منزل و ۴ فقره سرقت کابل‌های برق در سطح شهر نیمروز با همدستی سه تن از دوستانش اعتراف کرد.

وی عنوان کرد: در ادامه این عملیات ماموران این فرماندهی سه همدست متهم را که آن‌ها نیز اعتیاد شدید به ماده مخدر شیشه دارند را طی عملیات‌های مجزا دستگیر کردند.

متهمان که بین ۲۵ تا ۳۰ سال سن دارند در بازجوئی‌های تکمیلی اعلام داشتند که به دلیل اعتیاد توسط فردی مالخر اجیر شده و این فرد سودجوء ابزار و ادوات سرقت را در اختیار آن‌ها قرار می‌داده و در قبال اموال مسروقه هزینه مواد مخدر آن‌ها را تامین می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز با اشاره به دستگیری فرد مالخر و کشف مقادیر اموال مسروقه از مخفیگاه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/پ

دستگیری باند سارقان مسلح در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.