تولیت آستان قدس رضوی گفت: با تلاش‌های انجام شده بیمارستان رضوی با ۱۰۰ درصد توان خود در خدمت زائران و مجاوران است.

 بیمارستان رضوی با  تمام توان خود در خدمت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در مراسم افتتاح بخش‌های جدید  بیمارستان رضوی گفت: این بیمارستان امروز به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز درمانی منطقه محسوب می‌شود.

وی افزود: پس از شروع دوره جدید مدیریت در آستان قدس رضوی متوجه شدیم بیمارستان رضوی تنها با ۴۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کند و با تلاش‌های انجام شده امروز خوشحالیم این مجموعه درمانی با ۱۰۰ درصد توان خود در خدمت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

وی افزود: تلاش ما این است که بیماران به جز درد و رنج بیماری مشکل دیگری را در دوره درمان نداشته باشند و در این راستا موضوعات حمایتی نیز در دستور کار بیمارستان رضوی قرار گرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: راه اندازی بخش‌های جدید برای خدمت رسانی بهتر به بیماران انجام شده و امروز خوشحالیم می‌توانیم با دستگاه‌های به روز به مراجعه کنندگان پاسخگویی کنیم. باید بدانیم بیمارستان رضوی امروز به یکی از مهم‌ترین و مجهزترین بیمارستان‌های منطقه تبدیل شده است.

رئیسی گفت: اقدامات صورت گرفته باعث شده تا ۵۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بیمارستان فوق تخصصی رضوی در بخش‌های مختلف افزوده شود و بزودی شاهد بهره برداری از اتاق‌های عمل جدید و پیشرفته نیز در این بیمارستان خواهیم بود.
 
 
انتهای پیام//ف .ح

 

افزوده شدن ۵۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بیمارستان فوق تخصصی رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.