مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ساخت، خرید و تعمیر ۳۲ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد طی۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به تحویل ۱۵۱ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امسال در ایام‌الله دهه مبارک فجر در استان گفت: طی چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی ۳۲ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان خرید، تعمیر و ساخته شده است.

وی افزود: امسال ۱۱۵ واحد در قالب طرح بهسازی مسکن روستایی و ۳۶ واحد نیز در قالب طرح تأمین مسکن مددجویان شهری به بهره‌برداری رسیده است.

الهی راد هزینه صرف شده برای ساخت این واحد‌های مسکونی را بیش از چهار میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این اعتبارات از محل منابع دولتی و داخلی کمیته امداد خراسان شمالی تأمین‌شده است.

وی اشتغال‌زایی ، تهیه مسکن و درمان را سه اولویت کمیته امداد استان برای بهبود وضعیت معیشتی مددجویان اعلام کرد و افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال، کمک‌های مالی به فرزندان ایتام و محسنین ، کمک‌هزینه ازدواج مددجویان ، تأمین مسکن مددجویان ، خدمات درمانی و پزشکی ، آموزشی و تحصیلی ، تفریحی ازجمله خدماتی است که در طول سالیان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به مددجویان ارائه‌شده است.

وی با توجه به برکت جمهوری اسلامی ایران ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات درمانی این نهاد سالانه بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: این نهاد سالیانه هزینه‌های درمانی یک هزار و ۲۰۰ بیمار صعب‌العلاج و زمین‌گیر را نیز به‌صورت ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند.

انتهای پیام / ب 

تحویل ۱۵۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.