روستاهای شهرستان میامی دارای پوشش اینترنتی ضعیف است/استارت هاپ‌های استان‌ مورد توجه قرار گیرد.استاندار سمنان گفت: درخواست جوانان و مردم استان کلنگ زنی و شروع عملیات ساختمان ICT است و امیدواریم با حضور وزیر عملیات اجرایی شروع و در کوتاه ترین زمان مرکز به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه شورای اداری شهرستان سمنان با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد گفت: زمینه ایجاد مراکز داده در نقاط سردسیر با توجه به مناطق جغرافیایی و قرار گرفتن استان در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب و استقرار صنایع در استان و نزدیکی به پایتخت مهم است.

وی افزود: بسته های حمایتی و ایجاد امکانات کسب و کار استارت آپ ها و سرویس های استان با شرایط ویژه و تخصیص کد اعتیاری پستی و خدمات روستایی و تجهیز دفاتر روستایی و تامین شبکه های روستایی بالای بیست خانوار و بهره گیری از نعمت اینترنت برای کسب و کار روستایی، سهمیه خود پرداز ها از ۱۱ دستگاه به بیست دستگاه افزایش یابد.

استاندار سمنان با اشاره به پوشش ضعیف اینترنت در بخش هایی از استان گفت: در بخش هایی از استان مثل روستاهای شهرستان میامی پوشش اینترنتی ضعیف است که نیازمند تقویت در این بخش هستیم و استارت هاپ‌های استان‌ مورد توجه قرار گیرد.

  آشناگر اضافه کرد: استان سمنان با پهنه کویری و همزمان وجود بخش هایی با آب و هوای کوهستانی در گردشگری جایگاه ویژه ای دارد و در بخش رصد نجوم نیز دارای ظرفیت هایی نظیر تپه های مریخی است که نیازمند دستور جنابعالی جهت مساعدت سازمان فضایی دارد.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای اداری شهرستان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.