سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از برگزاری مسابقه طناب کشی آتش نشانان این شهر خبرداد.

فواد هاشمی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، با بیان خبر برگزاری مسابقه طناب کشی آتش نشانان بوکانی ، اظهار داشت: صبح امروز(چهارشنبه) ، همزمان با ششمین روز از دهه فرخنده فجر ، به مناسبت پاسداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور بابک رستم پور شهردار بوکان، سامرند نوری معاون خدمات شهری شهرداری ، شادی تردست عضو شورای اسلامی شهر و نمایندە شورای اسلامی بوکان در سازمان و چند تن از مسئولان سازمان ها و واحد های زیر مجموعه شهرداری بوکان ، مسابقه طناب کشی در بین آتش نشانان این سازمان برگزار شد.

وی در ادامه اظهار داشت : هدف از اجرای این برنامه علاوه بر شناخت استقامت و توانایی آتش نشانان؛ ایجاد دوستی و افزایش حس همکاری در بین تیم ها بود که سرانجام پس از تلاشی بسیار تیم ۴ نفره از آتش نشا نان ایستگاه ۲ این سازمان به برتری رسید.

بوکان دارای هفت ایستگاه آتش نشانی است که چهار ایستگاه آن در شهر بوکان، یک ایستگاه در شهر سیمینه و دو ایستگاه نیز در روستا های بخش مرکزی و سیمنه قرار دارد و هم اکنون با ۴۰ نفر نیروی آتش نشان در این شهرستان در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان های مهاباد ، میاندوآب ، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر ترین شهرهای ایران به شمار می رود.

این شهر ستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا ها می باشند و بعد از ارومیه ، خوی و میاندوآب چهارمین شهر ستان پر جمعیت آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقه طناب کشی در بوکان

برچسب ها: دهه فجر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.