معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت:شهرداری ارومیه با آمادگی کامل به استقبال برف امروز می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،امیر سحابی معاون خدمات شهری شهردار ارومیه در جمع خبرنگاران با اشاره به آماده باش شهرداری ارومیه برای بارش برف و تشدید آن، عنوان کرد: پرسنل سازمان‌های خدمات رسان شهرداری ازجمله مدیریت پسماند، سیما، منظر و فضای سبز، مدیریت بحران، سازمان آتش نشانی شهرداری و سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری در راستای خدمات رسانی مطلوب در آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی افزود: همچنین برای مقابله با مشکلات ناشی از بارش‌ها و رفع گرفتگی معابر اکیپ ماشین آلات سازمان‌های خدمات رسان شهرداری شامل گریدر، دستگاه‌های تیغه برف روب، دستگاه‌های نمک پاش و دستگاه برف تکانی با آماده باش کامل همزمان با بارش برف اقدام به برف روبی و رفع مشکلات ناشی از برف می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه عنوان کرد: مدیریت شهری ارومیه با برنامه ریزی از ماه‌های گذشته برای بارش احتمالی باران و برف در آماده باش کامل است.

وی یادآوری کرد: شهروندان ارومیه‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل ناشی از بارش‌ها در نقاط مختلف شهر با شماره ۱۳۷ در ارتباط باشند تا مشکلات مطروحه در اسرع وقت پی‌گیری شود.
 
انتهای پیام/م
 

بارش برف در ارومیه

برچسب ها: شهرداری ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.