مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: جای تعجب دارد که چرا تا زمانی که ما نامه نزده بودیم فتحی پیدایش نبود و خدا را شکر می‌کنم که توانستم با این نامه فتحی را پیدا کنم.

آذری:  از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که فتحی را برای ما پیدا کردند/ چک 200 میلیونی استقلال امروز پاس نشدسعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بیانه ای که باشگاه استقلال در جواب نامه‌ی باشگاه ذوب آهن منتشر کرده است گفت: اولا جای تعجب دارد که چرا تا زمانی که ما نامه نزده بودیم فتحی پیدایش نبود و خدا را شکر می‌کنم که توانستم با این نامه فتحی را پیدا کنم. از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که فتحی را برای ما پیدا کردند، فتحی از دوستان خوب ما است، اما چند وقت بود که گم شده بود. بحث دوم این است که‌ ای کاش فتحی امروز با اسپانسرهایش صحبت می‌کرد ببیند چک هایش پاس شده است یا خیر تا اینقدر قاطعانه اظهار نظر نمی‌کرد.

مسئولیت چک ها بر عهده باشگاه استقلال است و نه اسپانسر

او ادامه داد: ۲ چک اولی که فتحی به ما داده است هم خود او و هم ملکی پشت نویسی و امضا کردند و مهر باشگاه استقلال نیز زده شده است.‌ای کاش فتحی به عنوان یک آدم حقوقی به این موضوع توجه می‌کرد که مسئولیت این چک بر عهده او و باشگاه استقلال است نه اسپانسر این باشگاه. من از صحبت‌های فتحی که یک شخص حقوقی است تعجب کردم.

فتحی با فرافکنی می خواهد از واقعیت فرار کند

آذری در مورد فتحی ادامه داد: بحث دیگری که وجود دارد این است که باشگاه استقلال در بیانیه اش گفته چرا یک روز مانده به بازی استقلال، باشگاه ذوب آهن پیگیر این موضوع شده است. آقای فتحی شما بازیکن ذوب آهن را در تیر ماه خریده اید و ۵ ماه است که جواب تلفن نمی‌دهید پس من در این زمینه قصوری ندارم و پیگیر امور مربوط به باشگاه ذوب آهن هستم. شما یک روز مانده به آغاز بازی تان تیمتان را بهم ریخته اید. امروز هم که بیانیه می‌دهید موضوعات خلاف واقع را مطرح می‌کنید و فرافکنی می‌کنید تا از واقعیت فرار کنید.

او ادامه داد: امروز حداقل با اسپانسرتان تماس می‌گرفتید می‌پرسید که چک‌هایی که هفته گذشته ما مستقیما پیش اسپانسرتان رفتیم و تعویض کردیم که خلاف اخلاق مراودات ۲ باشگاه هم بود، چرا پاس نشده است.

آقای فتحی حالا ما داریم استقلال را به حاشیه می‌بریم یا شما؟

آذری در مورد چک‌هایی که باشگاه استقلال بابت خرید تبریزی به ذوب آهن داده است گفت: اول دی ماه یک چک به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان بود که پاس نشد. بعد با اسپانسر‌های استقلال صحبت کردیم و گفتند می‌خواهند وام بگیرند و انواع و اقسام بهانه‌ها را آوردند. من و فتحی در این باشگاه‌ها می‌آییم و می‌رویم و این نام باشگاه‌های بزرگی مثل استقلال و ذوب آهن است که باقی می‌ماند. ما به احترام هواداران استقلال و مجموعه این باشگاه تلاش کردیم تا موضوع قضایی نشود. اما مایه تاسف است که مدیر عامل باشگاه استقلال خودش به این موضوع اهمیتی نمی‌دهد. همان چک ۹۰۰ میلیون تومانی را اسپانسر باشگاه خرد کرد که ۲۰۰ میلیون آن امروز باید پاس می‌شد که نشد. آقای فتحی حالا ما داریم استقلال را به حاشیه می‌بریم یا شما؟ شما ۵ ماه است که به تعهدات عمل نکردی و حالا امروز بیان می‌کنید یک روز مانده به بازی استقلال ما تیمتان را وارد حاشیه کردیم. شما ۵ ماه است که اصلا نیستید. ۲۰۰۰ تا آگهی دادیم تا بالاخره توانستیم امروز شما را پیدا کنیم.

به احترام هواداران استقلال هیچ اقدام حقوقی انجام نداده ام

او در مورد اینکه باشگاه استقلال با اسپانسر خود به مشکل خورده است گفت: این موضوع دیگر به ما مربوط نمی‌شود، ما با باشگاه استقلال تفاهم نامه امضا کردیم و قابل طرح در مراجع قضایی است. استقلال الان ۲ مشکل دارد، یکی آن تفاهم نامه و دیگری چک‌هایی که پاس نمی‌شود. من هنوز هم می‌گویم به احترام هواداران استقلال هیچ اقدام حقوقی انجام نداده ام، اما با توجه به این برخوردی که امروز فتحی انجام داد ما موظف هستیم تا آخر راه برویم و حق و حقوق ذوب آهن را بگیریم.

آذری ادامه داد: در این مدت که فتحی جواب نمی‌داد من با معاون اجرایی استقلال صحبت کردم و او گفت که منابع مالی باشگاه در اختیار من نیست و من هیچ مسئولیت مالی در این باشگاه ندارم و باید با فتحی صحبت کنید.

دنبال این نیستم که جلوی پیشرفت تبریزی را بگیرم

او در مورد اینکه در این میان چه اتفاقی برای تبریزی خواهد افتاد گفت: در صورت مسئله هیچ تغییری ایجاد نمی‌شود. در مسائل مربوط به بازیکنان آن‌ها هیچ تقصیری ندارند و اگر هم مراودات مالی بین باشگاه‌ها به مشکل خورد هیچ خدشه‌ای به بازیکن وارد نخواهد شد و او بازی خودش را انجام خواهد داد. من هم دنبال این نیستم که جلوی پیشرفت تبریزی را بگیرم و یا اینکه خللی در عملکرد تیم استقلال وارد شود.‌ ای کاش قبل از اینکه فتحی با بیانیه جواب ما را بدهد جواب تلفن‌ها و نامه‌های داخلی ما را می‌داد تا این اتفاق رسانه‌ای نشود.

آذری گفت: در آخر باز هم خدارا شکر می‌کنم که آقای فتحی پیدا شد، چون مدتی گمشده بود و امروز نشان داد در فضای مجازی حداقل حضور دارد. 


بیشتر بخوانید:

حریف ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

وضعیت بازیکنان جدید ذوب آهن برای دیدار با نساجی مشخص شد

قرارداد مسلمان با ذوب آهن فسخ شد


انتهای پیام/

صحبت های آذری در مورد چک های برگشتی استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار