با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، استخر پیشرفته شهید رجایی شهرستان اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صبح امروز با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر مشترک امور فدراسیون‌ها و بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، استخر شهید رجایی شهرستان اردبیل به بهره برداری رسید.

در مراسم افتتاح این استخر معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزارت کشور به استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در ورزش اشاره کرد و گفت:: باید از تمام ظرفیت‌های خود جهت فعال کردن بخش خصوصی برای ارائه خدمات ورزشی به نحو احسن استفاده کنیم.

عبدالحمید احمدی افزود: یکی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان جهت توسعه زیرساخت‌ها و امکان ورزشی، استفاده از بخش خصوصی و واگذاری قسمتی از کار‌ها به بخش خصوصی می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز با اشاره به اینکه این پروژه در سال ۸۲ افتتاح شده بود، افزود: این پروژه بعد از افتتاح به مدت ۱۰ سال بلااستفاده مانده بود که کار بهسازی این استخر از تیر ماه سال ۹۶ شروع و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال امروز همزمان با دهه فجر مبارک فجر به افتتاح رسید.

آقاخانی ادامه داد: این استخر مجهز به امکانات کم نظیر از جمله ماساژ درمانی، نمک درمانی، گیاه درمانی در وان، حمام ترک، بدنسازی، استخر آبگرم و جکوزی، سونای خشک و سونای بخار، استخر کودک و پارکینگ اختصاصی است.

انتهای پیام/ح

افتتاح پروژه های ورزشی در اردبیل

برچسب ها: دهه فجر ، پروژه ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۴۷ ۰۶ تير ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
سلام خیلی گرونه باتشکر