به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هجدهم بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

7599...0990: لطفا به مستمری بگيران يا بازنشستگان هم مثل كاركنان عيدی يا هر حقوق ديگه قبل از 22 بهمن برای ما نيازمندان را پرداخت كنيد. با تشكر.

 

2269...0918: خواهش می کنم وام مسکن مادر شهید غلامی رو پیگیری کنید. منزلشون ملایر هست. به خدا دیگه داره خراب میشه تقاضای وام کردن ولی نمی دهند بهشون. عاجزانه درخواست می کنم.

 

1550...0936: شهر اهواز پر از دود و آلودگی زیست محیطی است به طوری که در برخی مواقع نفس کشیدن بسیار مشکل می شود از مسولین امر در مورد شرکت های نفتی بسیار دودزا فکری اساسی شود.

 

0718...0917: روستای کبونه از توابع بخش لوداب فاقد راه ارتباطی مناسب و گاز علی رغم اینکه گاز ازوسط روستای ما عبور کرده و روستاهای اطراف از آن بهره مند هستند. لطفا پیگیری شود.

 

6922...0914: لطفا به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر مشکل بیمه تامین اجتماعی مربیان شاغل در بخش اداری مناطق مختلف شهرداری تبریز را پیگیری بفرمایید.

 

4819...0916: ما فرهنگیان شهرستان دلفان استان لرستان سال۸۴ پول دادیم زمین خریدیم بعد از گذشت ۱۳ سال نه از زمین خبری هست نه از پول هیچ کس هم جوابگو نیست. لطفا پیگیری بفرمایید.

 

5499...0915: از اول آبان 97 بیمه تکمیلی کارکنان و بازنشستگان جانباز تامین اجتماعی از طرف بنیاد قطع گردیده است و سازمان فوق مدعیست بودجه سازمان دولتی نبوده و بنیاد نیز پاسخگو نیست، لطفا برای رضای خدا پیگیری کنید تا این معضل حل شود چون دردمان برایمان کافیست هزینه های آن نمکی بر روی این زخم می باشد. چهارمین بار است این پیام ارسال می شود ولی صدای فراموش شدگان شنیده نمی شود چون تاریخ مصرفشان گذشته.

 

3295...0917: من یک کشاورز از شهرستان شیراز بخش سیخ دارنگون هستم خواستم بگم آقای وزیر کشاورزی می گویند که کود شیمیایی توزیع کردیم پس چرا جهاد کشاورزی از شهریور ماه میرم می گویند که کود نداریم خواهش دارم پیگیری کنید. ممنون.

 

7730...0912: در بلوار اندرزگو جنب مسجد مفتخر جهت ساخت و ساز گودبرداری شده و مدت شش ماه است که از عمق زمین آنجا آب سفره زیرزمینی را با پمپ قوی تخلیه می کنند تو را خدا بگویید رسیدگی کنند. تشکر محمدی.

 

0028...0911: لطفا پیگیر وضعیت خودرو باشید چرا هیچ کس زورش به خودروسازان نمی رسد. آقای وزیر سمت کجاست که به این وضعیت رسیدگی کند. واقعا همه چیز را به حال خودش رها کردند.

 

1550...0990: ما کشاورزان دلفان لرستان برای کود شیمیا باید حواله دریافت کنیم از جهاد وقتی میریم جهاد می گویند که یک ماه دیگه طول می کشد تا حواله بیاد.الان یک ماه گذشته می گویند که هنوز نوبت شما نرسیده است. بداد ما برسید.

 

7511...0903:  از دادستان محترم خواهشمندیم مثل برخوردی با باند دلار و سکه برخورد کردنند با مبتکران و اتکا کنندگان مواد غذایی و گوشت مرغ برخورد جدی کنند تا باعث ترس و وحشت دیگران شود. پای آبروی نظام جمهوری اسلامی این کمبودها را نندازن باعث دلسردی مردم از این نظام اسلامی شوند. برخورد جدی فقط باعث ثبات می شود دست دشمن خانگی را از این امر کوتاه کنند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار